Často kladené otázky

1. Koľko času zaberie nasadzovanie clip in a ako moc je náročné?

Pripevňovanie clip in vlasov zaberie minimum času, väčšinou maximálne 5 minút. Predlžovanie touto metódou zvládne každý sám bez akejkoľvek pomoci v pohodlí svojho domova.

2. Ako sa clip in nasadzujú?

Clip in hair patrí medzi najľahšie metódu predlžovania vlasov. Clip in sa pripevňujú pomocou malých sponeček ku korienkom pravých vlasov, ktorý sponečky prekryjú.

3. V akých farbách sú clip in k dostaniu?

Clip in sú k dostaniu v širokej škále farieb klasických, melíroch, ale aj tých extravagantných, vďaka ktorým si môžete účes oživiť.

4. Z čoho sa clip in vyrába?

Clip in vyrábame výhradne zo 100% pravých ľudských vlasov európskeho typu.

5. Ktorý typ vlasov je najlepší?

Jednoznačne sú to 100% ľudské vlasy európskeho typu. Tieto vlasy sú bohaté a na dotyk veľmi jemné. Výhodou je aj možnosť je tepelne aj chemicky upravovať, napríklad natáčať, rovnať, farbiť a pod. Tieto vlasy nájdete práve v našej ponuke.

6. Je možné clip in chemicky a tepelne upravovať?

V prípade našich 100% ľudských vlasov môžete vykonávať tepelnej úpravy (tzn. Fénovať, žehliť, natáčať), je možné tiež ladiť odtieň vlasov pomocou prelivov (snáď len odfarbovanie nie je celkom vhodné, pretože by mohlo vlasy zbytočne vysušiť).

7. Čo znamená označenie REMY?

Toto označenie vystihuje vlasy s kutikulou len smerom nadol, teda je maximálne obmedzené nežiadúce zachuchvalcovanie. Zjednodušene povedané, tak ako boli vlasy odstrihnuté, tak v rovnakom smere je z nich sada vyrobená, všetky vlasy sú teda vo svojom prirodzenom smere a necuchají sa ako tie bežne vyrábané bez remy označenia.

8. Ako musím o clip in starať?

Podrobne sa tomu venujeme vo vlastnej sekcii na našom webe. Zjednodušene stačí clip in podľa potreby umyť kvalitnejším šampónom s kondicionérom, nechať ich voľne uschnúť, až potom ich rozčesávať a ďalej upravovať. Nie je to nič zložité.

9. Ako často môžem clip in nosiť?

Clip in môžete nosiť prakticky stále, snáď len cez noc je odporúčala dať dole. Mnohé zákazníčky si ich ale nechávajú permanentne bez odnímanie na noc. Všetko závisí na vašom vlastnom uvážení.

10. Za ako dlho od objednávky mi vlasy prídu?

Objednávky prijaté do 14:00 hodín expedujeme ešte v ten istý deň a prepravná firma Vám balíček doručuje ihneď nasledujúci pracovný deň. Pokiaľ objednávate až po 14. hodine, expedujeme nasledujúci pracovný deň a nasledujúci deň prepravná spoločnosť doručuje. Všetky víkendové objednávky expedujeme v pondelok.

11. Neprišiel Vám automatický e-mail potvrdzujúci objednávku?

Pokiaľ by Vám automatický e-mail potvrdzujúci objednávku neprišiel ani do 15 min. od objednávky, v tomto prípade nám napíšte klasický e-mail na náš: info@clip-vlasy-lacne.sk a uveďte v texte e-mailu: Vašu doručovaciu adresu Váš e-mail a telefón Názov tovaru ktoré objednávate + farbu Objednávku ihneď preveríme , prípadne Vám ju vytvoríme manuálne ao všetkom Vás budeme ihneď informovať mailom alebo telefonicky.

12. Je to už viac ako 2 dni kedy Vám došiel e-mail potvrdzujúci expedíciu, ale balíček stále nedorazil?

Ak ste zvolili doručenie cez Slovenskú poštu, tak v tom prípade je balíček s najväčšou pravdepodobnosťou uložený na Vašej najbližšej pošte na vyzdvihnutie. Poštár sa snaží prvý deň balíček doručiť na adresu, ak Vás nezastihne, zvyčajne hodí do schránky oznámenie o príchode zásielky (niekedy sa aj stane že nehodí) a balíček uloží na pošte. V každom prípade aj bez tohto oznámenia Vám balíček na Vašej pošte podľa Vášho mena vypátrať a vydajú. Na pošte je balík uložený max. 7 dní v ktorých si ho musíte prevziať, inak ho pošlú späť k nám. V prípade doručovania cez kuriérsku službu PPL / GLS / DPD Vás kuriér bude o doručení informovať, prípadne môžete volať na klientskú linku pre dohodnutie sa na dátume a čase doručenia: 840 123 456. Číslo balíčka Vám príde v deň expedície od nás SMS správou. V prípade akýchkoľvek problémov nás môžete kontaktovať na: info@clip-vlasy-levne.cz alebo na tel: (+420) 776 605 477 môžeme Váš balík dohľadať podľa podacieho čísla na internete a ihneď zistiť, kde sa nachádza.

13. Môžem zakúpený tovar vymeniť alebo vrátiť?

Áno, tovar je možné, podľa obchodných podmienok, v pôvodnom stave a nepoužité vymeniť alebo vrátiť do 14-tich dní od prevzatia. Vymieňať môžete za inú metódu predĺženia, farbu, odtieň aj počet balení.

14. Kde si môžem nechať vlasy predĺžiť?

Vlasy si môžete nechať predĺžiť na našej pobočke v Brne - Řečkovice. Pre viac informácií píšte na info@clip-vlasy-lacne.sk alebo volajte na tel. +420 608 756 776. Predlžujeme metódou clip in, micro ring a tape in - veľmi lacno!

15. Mám záujem o kúpu vlasov osobne, musím mať vopred vytvorenú objednávku na eshopu?

Objednávka vopred cez eshop nie je nutná. Tovar si môžete vybrať priamo na mieste a rovno zakúpiť, platby možno ale vykonávať len v hotovosti. Prevádzková doba je Po-Pia 10:00 - 17:00.

16. odosielate tovar aj do zahraničia?

Áno, denne expedujeme rad objednávok aj na Slovensko a do ostatných krajín.

17. Sú vlasy k predĺženiu pravé?

Áno, naše vlasy na predĺženie sú 100% pravé ľudské európskeho typu v najvyššej REMY kvalite. Výnimku tvoria iba clip copy, ktoré ponúkame ako z pravých vlasov, tak i z japonského kanekalonu.