Možnosti dodania a platieb

POZOR - pokiaľ zvolíte dodanie priamo na adresu, doručovanie prebieha spravidla už nasledujúci pracovný deň po odoslaní objednávky. Ak viete, že si balík nebudete môcť prevziať, ani nikoho o prevzatí požiadať, napíšte nám do poznámky k objednávke, aký dátum odoslania objednávky Vám vyhovuje.

Doprava:

Ak by sa s Vami dopravcu nespojil do dvoch pracovných dní od odoslania balíku, kontaktujte nás na čísle +420 776 605 477 a pripravte si číslo objednávky.

Podľa zvolenej krajiny dodania môžu byť dostupné tieto voľby:

Kuriérska služba (GLS, PPL, DPD)

  • Najrýchlejší a najspoľahlivejší spôsob doručenia objednávky na adresu s možnosťou uloženia na Parcel Shope.
  • Doručenie prebieha nasledujúci pracovný deň od expedície v rozmedzí 8:00 - 18:00. Presný čas nemožno ovplyvniť, odporúčame si balík nechať zaslať napr. Do zamestnania alebo na adresu, kde bude niekto k dispozícii pre prevzatie.
  • Informácie o doručenie balíka zasiela dopravcu formu SMS a emailov a tiež kuriér Vás bude krátko pred príchodom telefonicky kontaktovať (telefón majte teda prosím pri sebe).
  • V prípade, že potrebujete zmeniť termín dodania alebo adresu doručenia, môžete kontaktovať dopravcu na čísle +421 45 52 42 500* alebo 18 585* (pripravte si číslo balíka).
  • Alternatívne je po dohovore možné tiež vyzdvihnutie balíka na depe prepravcu.
  • Pri prevzatí je možné platiť v hotovosti i kartou.
  • Pokiaľ Vás kuriér nezastihne na adrese ani raz z dvoch pokusov, balík sa automaticky vracia k nám (v prípade opätovného zaslania je nutné uhradiť nové poštovné).
  • Vzhľadom k vysokej spoľahlivosti a rýchlosti tento spôsob dopravy odporúčame.

Zásilkovna

  • Veľmi rýchly a spoľahlivý dopravca s viac ako 1200 výdajní po celej republike.
  • Výdajne sú väčšinou rôzne predajne či prevádzky, ktoré sa líšia otváracou dobou a môžete si tak vybrať podľa vlastných možností tú najviac vyhovujúcu (pobočky môžu mať otvorené do neskorých hodín a tiež cez víkend).
  • Na väčšine pobočiek možno platiť kartou alebo uhradiť cenu vopred pomocou odkazu v informačnom emailu od dopravcu.
  • Doručenie na výdajni je bežne už nasledujúci pracovný deň po odoslaní objednávky.
  • Informácie o pohybe a doručení balíka na výdajňu zasiela dopravcu formou SMS správ a emailov.
  • Pre vyzdvihnutie postačí kód, ktorý dostanete v deň dodania zásielky na výdajňu.
  • Pokiaľ nie je balík vyzvednuty, vracia sa automaticky späť k nám (pri opätovnom zaslaní je nutné uhradiť nové poštovné).
  • V prípade, že potrebujete zmeniť pobočku alebo predĺžiť úložnej dobu, kontaktujte prosím dopravcu na čísle +421 221 201 135 alebo info@zasielkovna.sk.
  • Vzhľadom na množstvo výdajní, rýchlosti a spoľahlivosti môžeme túto dopravu odporučiť

Slovenská pošta

  • Rýchle dodanie balíka na adresu.
  • Doručenie prebieha do troch pracovných dní od expedície v rozmedzí 8:00 - 19:00.
  • Informácie o doručení zasiela dopravcu formou SMS a emailu.
  • Slovenská pošta garantuje doručenie nasledujúci pracovný deň od expedície zásielky a súčasne Vás bude cez SMS a e-mail informovať o doručovaní balíka.
  • V prípade, že Vás poštár na adrese nezastihne, zašle informácie alebo zanechá výzvu v schránke s informáciami ohľadom uloženia na najbližšej možnej pobočke pošty
  • V prípade, že Vás poštár na adrese nezastihne, zašle informácie alebo zanechá výzvu v schránke s informáciami ohľadom uloženia na najbližšej možnej pobočke pošty.
  • Pokiaľ si balík nevyzdvihnete najneskôr do 7 kalendárnych dní, automaticky sa vracia k nám (pri opätovnom zaslaní je nutné uhradiť nové náklady na dopravu).
  • V prípade, že potrebujete zmeniť doručovacie údaje alebo zmeniť čas dodania, môžete dopravca kontaktovať na čísle 0850 122 413 alebo zakaznickyservis@slposta.sk (pripravte si číslo balíka).
  • Ak je to už viac ako 3 pracovné dni a pošta Vás zatiaľ nekontaktovala a nenašli ste v schránke výzvu na vyzdvihnutie balíka na pošte, kontaktujte nás na čísle +420 776 605 477.

Vyzdvihnutie na našej pobočke v Brne

  • Zásielku pripravíme v čo najkratšom čase a zašleme Vám do emailu potvrdenie.
  • V pracovnej dobe je objednávka bežne pripravená už do 30 minút od objednania.
  • ADRESA NAŠEJ POBOČKY: Sibírska 55, 621 00 Brno - Řečkovice, ČR. Otvorené máme od pondelka do piatku medzi 9:00 a 18:00.
  • Na pobočke je možné platiť v hotovosti alebo kartou.

Dodanie do zahraničia

  • Tovar je možné zaslať aj do zahraničia.
  • Podľa aktuálnych možností a zvolené zeme sa u objednávky zobrazí voľba dopravy s aktuálnou cenou
  • Doba dodania v rámci EÚ je bežne do 5 pracovných dní. Mimo EÚ (tiež mimo Európy) sú balíky doručovanie väčšinou do 15 pracovných dní.

Platbu na dobierku možno využiť v ČR a na slovenské, do ostatných krajín zasielame len pri platbe vopred na bankový účet.

Platba:

  • Dobierka: iba pre ČR a SK - tovar zaplatíte pri doručení alebo vyzdvihnutie na zvolenom mieste (parcelshop, Zásilkovna, pošta).
  • Bankový prevod: po dokončení objednávky obdržíte email s údajmi pre platbu (objednávku odošleme po obdržaní platby).
  • PayPal: okamžitá úhrada formou PayPal účtu.
  • Kartou online: okamžitá úhrada online cez zabezpečenú platobnú bránu.
  • Pri prevzatí u nás (ČR): na našej pobočke možno uhradiť tovar v hotovosti alebo kartou.
V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat na emailu info@clip-vlasy-lacne.sk